Vinnaren av Alltid du!

Vinnaren av Alltid du på pocket blev ingen mindre än Cilia!

Och här kommer bilddokumentation på utlottningen.

Lotterna i ett påskägg. Om någon tycker att lotterna ser små ut så kan jag meddela att det är ägget som är stort. Påskägg på kontor är stora. 

Min kollega A tar en lott.
(Nu syns det att ägget är stort för min kollega har normalstora händer)

På lotten stod det 121, vilket var Cilias lottnummer (100 121).

Grattis Cilia till vinsten!
Maila mig ditt namn och adress så kommer ett signerat ex av pocket på posten! :-D

ps. Även ni som inte skrev besöksräknarnumret var med i utlottningen, ni fick ett hittepå-nummer. ds.

4 kommentarer:

  1. GRATTIS Cilia! Boken ligger och väntar på dig, skicka adress NU!
    (Lotteriinspektionen skulle vara stolt- bra jobbat där med påskägg, kollegor och foton!)

    SvaraRadera
  2. Åhh gud vad kul, tack så mycket :D Jag har skickat iväg ett mail till dig!

    SvaraRadera