Dagens pocketsläpp 18 mars

Dagens pocketsläpp är Alltid du av Pernilla Alm, utgiven på Pocketförlaget!

En roman om vad som kan hända när du tror att ditt liv är på topp och så dyker det upp någon ur ditt förflutna som totalt skakar om din tillvaro. Pernilla skriver på en ny roman, det vet jag för det kan man läsa här. Jag undrar så vad den kommer handla om. Jag tror mig ha förstått att den till vissa delar kommer att utspela sig i Barcelona, vilket bara det gör att jag blir sugen på att läsa. Staden där jag pluggade när jag var 20. Pernilla ingår också i Bästa trion här på bloggen!

Alltid du är den perfekta påsklovsromanen, köp hem och spara till påskhelgen (eller läs direkt!), alla i familjen kan läsa, utom dom små. Här har du till och med en chans att vinna den!

Vill du läsa en recension innan kan du läsa min här, jag har försökt att inte berätta för mycket för att inte paja läsningen för andra.


ps. Pocketförlaget, omslaget på er hemsida funkade inte, det här fick jag googla mig till ds.

4 kommentarer:

  1. Hurra!
    Ps, du har aldrig tänkt på att ta bort den förhatliga ordkontrollen? Vi som inte ser så bra har stooora problem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, vad bra att du sa det Åsa.
      Jag trodde bara jag hade det på gamla inlägg, fick så många skräpkommentarer. Jag ska genast ta bort.

      Hurra igen!

      Radera