Pockettips 24 december

Live Wire av Harlan Coben
En God Jul önskar jag mina bloggläsare så här sen på Juldagskvällen. Men ni har säkert ändå inte haft tid att läsa bloggar nu när ni kastat er över era julklappsböcker. Själv fick jag Augustprisvinnaren Korparna av Tomas Bannerhed av mamma, mycket efterlängtad läsning.

Men, decembers kanske sista boktips blir nyaste Harlan Coben-deckaren. Jag listade alla hans böcker i pockettipset för den 21 december och där kan man alltså se att Live Wire är den senaste boken om sportagenten Myron Bolitar. Deckare och ladlit i en härlig mix. Cobens deckare ges som vanligt ut på Orion Books.

Nu ska jag lägga mig och läsa Paganinikontraktet av Kepler, eller blir det Fem små grisar av Agatha Christie, eller juklappsboken, eller....? Svåra beslut att ta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar