Billigt

Ni som gillar att köpa böcker på rea ska titta hit nu. Här får ni ett stalltips. Bokus har en fiffig sida under Erbjudanden som heter Lagerrensning. Där går jag med jämna mellanrum och letar och hittar superbilliga pocketar (och ibland slinker det även med nåt inbundet). Idag har jag hittat följande titlar för 19 kronor stycket.

Fröken Smillas känsla för snö - Peter Høeg
Lanceheim - Tim Davys
Lunar Park - Bret Easton Ellis
Sommarljus - Jón Kalman Stefánsson
Den som vässar vargars tänder - Carina Rydberg
Eva Luna - Isabel Allende
I morgon under striden, tänk på mig - Javier Marías
Stad i ljus - Eyvind Johnson
Vänaste land - Åke Edwardson

Mycket prisvärt när det ändå är titlar som står på min önskelista. Det blev ju inte ens 200 kronor. Att önskelistan innehåller cirka 500 titlar hör inte hit. Och nej, maj blev inte en noll-månad.

4 kommentarer:

  1. Jag har också köpt böcker där nyligen. Inte samma som du dock ;)

    SvaraRadera
  2. Jag ville också köpa, men fick inte av sambon eftersom jag har så många olästa i hyllan :(

    SvaraRadera
  3. Tekoppen: jag har glömt att kolla in hos dig vilka böcker du köpte. Ska göra det i helgen.

    Hundöra: nästa gång; inte fråga sambon om lov ;-) En hobby får kosta, kom ihåg det!

    SvaraRadera
  4. Men det ar ju livsfarligt, det kan ju bli hur manga som helst.... :-)

    SvaraRadera