Behåll som oläst

18 inlägg ligger markerade som "Behåll som oläst" i min googlereader. Det är för att jag känner att jag inte har haft tid att verkligen läääsa alla intressanta inlägg som skrevs i helgen. Så nu har jag hällt upp ett glas rött, här ska läsas och kommenteras! De riktigt intressanta får hamna som länk här sen.

Uppdaterad två glas rött vin och två timmar senare:

Lilla O skriver om duktiga men maktlösa flickor, med en ordentlig gnutta ironi.
Vixxtoria försöker hantera hemska ämnen i böcker.
Malin är chockad och förklarar krig.
Snowflake fyllde två år igår.
Bokbabbel ska ordna sin nya bokhylla.

Och så avslutar vi kvällen med en sjukt bra låt med tillhörande sjukt bra musikvideo. Tack Mats för tipset!

5 kommentarer:

  1. Tack för många bra lästips som jag fått genom Din blogg. Tillhör de där nyfikna som älskar att se vad som framtiden har att bjuda för pocketböcker och har därför ofta genom din länk gått in hos bokus för att se vilka böcker som kommer att komma ut i pocket. Nu hittar jag inte länken längre. Har du tagit bort den?

    SvaraRadera
  2. Christina: Först, vad kul att du hittar lästips här. Jag tog bort länken för jag trodde nog inte så många kollade in den. Men jag ska definitivt lägga tillbaka den på en gång!!

    SvaraRadera
  3. Paperback: Tänk vad mycket vin man hinner dricka på två timmar ;-)

    (Jag antar förresten att man ska se det som en ära att vara oläst i din googlereader?)

    SvaraRadera
  4. Vixxtoria: man ska nog se det som en ära i att vara behållen som oläst :-)

    SvaraRadera
  5. Jag ska nog kunna komma idag. Jag kanske stinker vitlök, så jag får väl låta bli att andas. Men det känns bara som lite halsont diag. Igår var jag mer snuvig. Så vitlöken kanske hjälpte?

    SvaraRadera