Toppen-torsdag!

Den här dagen har jag sett fram emot hela veckan! Kultur, lite friskvård och så kultur igen!

Strax innan kl. 13.00 idag knatar jag 400 meter från jobbet till Börssalen. Där ska jag få se när Peter Englund gör premiär med det ångestfyllda handtaget! Jag har mobilen med mig så förhoppningsvis hinner jag kasta iväg ett snabbt blogginlägg om vilket namn Svenska Akademiens nye ständige sekreterare läser upp. Hoppas det är någon jag åtminstone känner till så jag kan stava namnet!

Sedan blir det rask promenad tillbaka till jobbet för idag har vi en kiropraktor på besök. Han ska få mjuka upp min stela nacke, kolla in min stukade fot och ge lite tips för mitt knäppande knä. Ojojoj, sju svåra år och jämna plågor! Mycket efterlängtat.

Senare i eftermiddag möter jag upp med några av mina bokcirkelvänner. Vi ska gå på Norstedts och Bokhoras release-fest för deras Album! Det ska blir supermysigt och roligt. Extra kul också att få se bokhororna irl.

En toppen-torsdag helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. Hade också velat gå och se Engdahl och Bokhororna, men det är lite långt till Stockholm tyvärr.

    Har i alla fall bokträff imorgon!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken torsdag!
    Kul att vara på plats, själv får jag nöja mig med teven...

    Hoppas massagen blir bra och partyt roligt. :)

    SvaraRadera