Läsutmaning Bokustoppen v.40

Åh, listan har äntligen helt ändrat karaktär. Borta är de somriga chick lit-böckerna, här är de höstliga kriminalromanerna! Dessutom har Monika Fagerholms Augustpris-vinnare Den amerikanska flickan fått en revival. Antagligen på grund av att hennes nya bok Glitterscenen just släppts. Den amerikanska flickan läste jag för några år sedan och den var väldigt speciell, och bra. Lehane kommer jag att läsa, det är bara en tidsfråga!

vecka 40
  1. Dödergök av Wennstam, Katarina
  2. Ett land i gryningen av Lehane, Dennis
  3. Den amerikanska flickan av Fagerholm, Monika
Paula startade den här läsutmaningen.

2 kommentarer:

  1. OT, men jag ville bara säga tack. Jag blev så glad när jag såg att du nominerade mig :-)

    SvaraRadera
  2. Så lite så, Lyran :-) Hoppas du får många röster också!

    SvaraRadera