Min hemliga vän gjorde det igen!


Åh tack tack tack min hemliga bokvän för ett helt underbart paket. Jag hade inte haft tid att gå förbi posten tidigare i veckan så paketet var inte så här sent, det var bara jag som var sen!
I mitt fina bokpaket låg inte mindre än TVÅ böcker. Först och främst det "säkra kortet" i form av John Ajvide Lindqvists Hanteringen av odöda! Sen det "mindre säkra kortet" Salman Rushdies Ursinne. Jag har ju skrivit här på bloggen om hur mycket jag tyckte om Midnattsbarnen och jag har även köpt Clownen Shalimar. Blev med andra ord superglad för den här boken! En riktigt härlig överraskning.
I paketet låg också en massa olika tépåsar och härliga kolor (jag glufsade i mig lakritskolan direkt igår). Jag fick också en tialott, ingen vinst på den men hela paketet i sig var så perfekt så det kunde inte ha blivit bättre. Dessutom med ett handskrivet fint brev som såklart kommer sparas i en av böckerna. Tack, du gjorde det igen!

2 kommentarer:

  1. Hemliga bokvännen17 april 2009 kl. 09:45

    Vad glad jag blir att du tyckte om paketet =) Vad roligt att min chansning gick hem!

    SvaraRadera
  2. O ja, din chansning gick verkligen hem. Blir så glad över att båda paketen varit riktiga överraskningar!

    SvaraRadera