Forum forward

Nu kan man också börja längta lite till vad som komma skall hos Forum Förlag i höst. I min värld betyder det att jag om cirka ett år från och med nu kommer att få läsa dessa titlar i pocket. Men vad vore väl livet utan lite härlig boklängtan?

* 12 augusti Harlan Coben Släpp inte taget (Hold tight)
Ännu en fristående titel från thriller-mästaren Coben!

* 12 augusti Andrew Taylor Det blödande hjärtat (Bleeding heart square)
London år 1934. Lady Lydia Langstone flyr från sin våldsamma man. Hon vänder sig till sin far, som bor i ett lägenhetshotell på det nedgångna Bleeding Heart Square. Men Bleeding Heart Square är fullt av mörka gåtor.

* 9 september Mats Strandberg Halva liv
Läser på Forums hemsida att detta är "en roman om hemligheter och lögner i såväl dagens som 1950-talets Sverige." Låter mycket spännande!

* 16 september Camilla Läckberg Fyrvaktaren
Många förväntade sig nog få läsa den här redan i maj, men Camilla har ju bekant en bebis i magen så Fyrvaktaren fick ta lite längre tid den här gången. Läste idag på Camillas lightblogg att hon redigerar boken just nu, jag hoppas hon blir klar :-)

* 14 oktober Toni Morrison En välsignelse (A mercy)
Fina Toni som gör så underbara böcker, en av mina favoriter bland nobelpristagarna.

OBS! Att detta är inbundna titlar.

2 kommentarer:

  1. Åh, jag ser fram emot Mats Strandbergs nya!

    SvaraRadera
  2. Ja det gör jag med sen jag hörde honom prata om den på Pocketpartyt!

    SvaraRadera