När man vill för mycket...

I min iver att hänga med i pocketutgivningen kontaktade jag ett antal förlag och bad om recensionsexemplar av diverse pocketar. Hela januari och februari har jag sprungit på posten som en annan idiot och hämtat ut paket och jag inser nu att jag tagit mig vatten över huvudet, jag kommer inte hinna läsa alla dessa inför recensionsdatum. Men jag är på gång!

Vill tacka Bonnier Pocket, Månpocket, Norstedts pocket, Ordfront förlag och Pocketförlaget för fina rec.ex. Recensioner kommer, jag lovar!

Ett extra tack till Malin för den finaste pocketen som jag med glädje hämtade ut på posten igår! Titeln är än så länge lite hemlig.

4 kommentarer:

  1. Aisopos skrev: den som gapar över mycket...;)/mamsen

    SvaraRadera
  2. Så sant, så sant. Som tur är står böckerna kvar i hyllan och väntar på att bli lästa utan att försvinna.

    SvaraRadera
  3. Usch, lässtress är inget kul. Men det blir ju så ibland.

    SvaraRadera
  4. *Skratt* Du får ladda med mycket pasta och kolhydrater och sedan köra ett läsningsrace ;)

    SvaraRadera