Köpstopp Schmöpstopp

För en månad sen vann jag ett presentkort på Adlibris i en tävling som den härliga bloggen Deckarhuset hade. Det var mitt upp i någon slags bok-bonanza så jag tänkte att jag skulle vänta lite med att använda det, jag hade så många böcker och tidskrifter hemma att läsa ändå. Jag har fortfarande bara läst EN bok ur min bokusbeställning från januari, resten har varit fådda böcker. Jag införde ett inofficiellt bokköpstopp.

Men så gick jag med i utmaningen Bokustoppen, det vill säga att (försöka) läsa alla pocketar som ligger på Bokus 10-i-topp-lista för skönlitterära pocketar under 2009. Jag kände helt plötsligt att jag behövde införskaffa ännu fler pocketar, hur det nu är möjligt?

Och då kom jag ihåg mitt presentkort! Så nu ska det nog ordna sig. Fick följande epost från Adlibris igår:
Hej!
Vi har idag skickat följande böcker i din order XXXXXXX:
Antal ISBN Titel
1 9170016534 WAHLBERG, KARIN:TRÖSTAREN
1 9170016550 JENSEN, CARSTEN:VI, DE DRUNKNADE
1 9186067141 DOWNHAM, JENNY:INNAN JAG DÖR

Efter att presentkortet var registrerat blev fakturan på ynka 17 kronor, nästan lite gulligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar