Fredag

Tyvärr fredag den 13 och det gjorde sig gällande i och med att jag upptäckte att prisutdelningen av Stora Läsarpriset 2008 är den 14 mars, och inte 14 februari som jag hade trott. Jag såg ju fram emot den lilla aktiviteten att titta på författare och samtidigt skulle jag utnyttja presentkortet på Akademibokhandeln som jag fick av jobbet i julklapp.

Den aktuella lördagen är jag bortrest, så då missar jag det. Men det gör verkligen ingenting, jag ska ju få hälsa på Lisa i Bryssel! Men ni andra som är i Stockholm då, missa inte det!



Prisutdelning 14 mars klockan 15 på Akademibokhandeln i Skrapan på Södermalm!
Läs mer om prisvinnarna här eller klicka på bilden.


Fredagskvällen bjuder på Bodypump, DN:s Nutidskryss, På Spåret och SkavlanTV och Kameleontens skugga att stoppa näsan i emellanåt.

1 kommentar:

  1. Jag lovar att Bryssel kommer att bli fantastiskt så du ska slippa ha ångest över att du missar utdelningen!!

    SvaraRadera