Efterlängtade nytillskott!



Äntligen är Jonas Hassen Khemiris Invasion! Pjäser Noveller Texter här på pocket! Som jag har väntat och efter att jag i torsdags såg en av pjäserna från boken på Stadsteatern har jag längtat extra mycket. Jag såg Fem gånger Gud och den var verkligen över förväntan. Jag har också sett Invasion! av Khemiri på Stadsteatern så jag hade redan höga förväntningar, men den var alltså så bra. Gå och se!

Minette Walters är en av de där deckarförfattarinnorna som jag fått med mig hemifrån (Elizabeth George är en annan). Mamma och pappa läste Iskällaren och Skulptrisen på 90-talet och jag blev lockad att läsa dessa läskiga deckare. Nu tycker jag nog att det finns läskigare deckare än så, men Walters skriver alltid bra historier så det är väl värda att fortsätta läsas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar