Boksalongen uppskjuten till 2010

Jaha, knappt en vecka hann gå sen jag upptäckte att Stockholm skulle ha en bokmässa i vår och nu får jag veta att den är uppskjuten till 2010. Läser på en del bloggar att det sannolikt inte kommer bli någon bokmässa då heller. Anledningen är att de två förlagsgiganterna Albert Bonniers och Norstedts väljer att vänta till den stora bokmässan i Göteborg i höst.
Så var det med det.

Äh, det kan väl finnas annat härligt att se fram emot. Bokhoran Helena gjorde mig just sugen på att omläsa Andrew Taylors Roth-trilogi, så nu beställde jag hela trilogin Requiem for an angel i en och samma volym på Bokus. Leveranstid 26-40 dagar + 3 dagars frakt gör väl förhoppningsvis att jag hinner läsa alla julklappsböcker och annat jag köpt innan de anländer, hihi!



Uppdaterad 2009-01-13 kl 14.55: Läser nu på bokförlaget Forums hemsida att Andrew Taylor just tilldelats The Cartier Diamond Dagger 2009! Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar