Pocketpaket på väg!

Jag har vunnit böcker!!!

Pocketförlaget hade en tävling där man kunde vinna tre pocketar av Bodil Malmsten och jag vann! Tjihoo!

Nu löste sig även mitt läsproblem. Jag har en ekonomisk smärtgräns för hur mycket pengar jag kan lägga på böcker, även om det är pocketar, så jag har bokköpstopp fram till januari. Lägg till det att jag har bara två olästa pocketar i bokhyllan, så jag undrade hur jag skulle klara mig fram till jul. Julen innebär oftast en eller flera böcker i julklapp så då är jag homesafe. Men nu är mitt läsande säkrat!

Tack Pocketförlaget! Vill ni se Pocketförlagets kommande utgivningar och vara med i deras tävlingar där man kan vinna böcker så har jag en länk under kategorin 'bokförlagens utgivning'!

5 kommentarer:

  1. Grattis!
    Generöst att tipsa oss andra också, så du får fler konkurrenter. :-)

    SvaraRadera
  2. Du kan få låna Shogun av mig, den tar nog ett litet tag att läsa ut! ,)

    SvaraRadera
  3. snowflake: jag tänkte kanske att min turkvot var fylld nu, så jag ger andra chansen :-)
    ida: tack för erbjudandet! I januari ska jag köpa Shantaram, den hoppas jag håller länge!

    SvaraRadera
  4. Det här är första gången jag tittar in här, och herregud vad glad jag blir. Själen värms alltid upp några grader när jag hittar någon som är lika fanatisk när det kommer till böcker som jag. Åh. Så fint!

    SvaraRadera
  5. Åh vad glad jag blir att jag kan värma någons själ lite. Tack för det!

    SvaraRadera