Bokbörsen




Ibland är jag ute efter rätt gamla böcker, som inte längre finns på pocket. Det kan exempelvis vara på grund av att den inte är så poppis längre, förlaget vinner inte något på en nyutgåva. Jag har länge gått och irriterat mig på att jag inte kunnat köpa de äldre Augustprisvinnarna i skönlitteratur på pocket, de från tidigt 90-tal. Men så hittade jag lösningen (och jag skäms nästan över att jag som boknörd inte hittat dit tidigare): På bokborsen.com kan man nämligen hitta det allra mesta, begagnat såklart, men i väldigt fint skick och väldigt billigt. Nu har jag äntligen Björn Ranelids Synden och Niklas Rådströms Medan tiden tänker på annat i pocket!


En annan icke-bok-relaterad sak är att Estrella äntligen återinfört Salt & Vinäger-chips! Tjihoo!
Risk för fettfläckar i mina pocketar alltså :-)

1 kommentar:

  1. Äntligen! säger jag också. Salt & vinäger är de bästa chipsen! ;-)

    SvaraRadera